dromen en plannen - Reisverslag uit Milsbeek, Nederland van Joep en Corry Ambrosius - WaarBenJij.nu dromen en plannen - Reisverslag uit Milsbeek, Nederland van Joep en Corry Ambrosius - WaarBenJij.nu

dromen en plannen

Door: corry

Blijf op de hoogte en volg Joep en Corry

06 Maart 2014 | Nederland, Milsbeek

Soms begint iets met dromen.
Dan zou je die droom wel waar willen maken en ga je serieus denken over de mogelijkheden.
Na veel praten en lezen gaan we onze droomreis in vervulling laten gaan.
Bijna zes weken rondreizen in een tropisch land, de jungle en de wilde dieren bewonderen en luieren onder palmbomen op een hagelwit strand op een tropisch robinsoneiland.
Zaterdag 26 april vertrekken we naar Kuala Lumpur en woensdag 4 juni hopen we weer terug te zijn in Milsbeek.
Via deze site laten we jullie mee genieten.

• 03 Mei 2014 - 10:56

Wilma Sengers:

Hey joep en Corry, vanuit op dit moment een zonnig middelaar een reactie.Jjullie verslagen van begin tot nu eens goed gelezen met een bakkie Hollandse koffie erbij. Zo te zien gaat het voorspoedig en zijn jullie al heel wat ervaringen en indrukken wijzer geworden. Ben zeer benieuwd naar het volgende verslag van het tropische regenwoud. Geniet nog maar lekker en schrijf ze , wij volgen jullie op de voet. Groetjes piet en wilma